Hoi, ik ben Merel – of kortweg ‘Meer’.
Als millennial uit ’92, geboren en getogen in Oud-Beijerland, deel ik mijn leven met mijn partner, ons zoontje en dochtertje. Naast mijn liefde voor bitterballen (de enige echte sport!) doe ik aan doe ik aan padel en HIIT-training, en onderneem ik graag leuke dingen met vrienden en gezin. Maar ook mijn werk doe ik met veel plezier!
In 2018 heb ik mijn missie duidelijk voor ogen gekregen en ben ik gestart met More by Meer. Wat mij drijft? Mijn overtuiging dat echte klantgerichtheid de kern vormt van sterke dienstverlening. Ik zie dat veel organisaties nog kansen laten liggen op dit gebied, en daarom help ik hen om hun dienstverlening te optimaliseren – zowel intern als extern.
Bij More by Meer ondersteun ik organisaties met:
- Training en Coaching: Gericht op klantgerichte communicatie en interactie.
- Procesverbetering en Projectadvies: Voor digitalisering, kanaaluitbreiding en klantgerichte optimalisatie.
Met als doel is om organisaties te helpen om efficiënter te werken en ‘dichter bij de klant te staan’.
Met mijn specialisatie in de publieke sector en mijn ervaring met uiteenlopende producten, diensten en organisaties, streef ik ernaar om klantgerichtheid binnen elk team en proces te verankeren. En ik geloof dat verandering begint met mensen enthousiast maken. Alleen zo wordt goede dienstverlening geen taak, maar een mindset!
Laten we samen de stap zetten naar een klantgerichtere toekomst – voor betere resultaten en meer werkplezier!
Merel Jongeleen