Goed klantcontact is het visitekaartje van uw organisatie.

Klanten stellen steeds hogere eisen aan een goede dienstverlening. Uw organisatie wordt geacht te allen tijde en via steeds meer kanalen bereikbaar te zijn: Schriftelijk, Telefonisch, Email, Persoonlijk en via Sociale media. Daarnaast verwacht de klant een snelle en servicegerichte oplossing. Om een klant zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn is het van belang om het klantcontact zoveel mogelijk direct in het KCC af te kunnen handelen. Om dit te realiseren dient de benodigde informatie omtrent werkprocessen en activiteiten snel toegankelijk en vindbaar te zijn voor KCC-medewerkers. Het doel is om de klant de best mogelijke dienstverlening te bieden.

More by Meer kan uw organisatie op de volgende aspecten van dienst zijn:

  • De opbouw, inrichting en professionalisering van een nieuw of bestaand KCC;
  • Het trainen, coachen, opleiden van uw KCC-medewerkers;
  • Projectbegeleiding met betrekking tot de inrichting van uw KCC (projectplan opstellen, opstellen visie KCC, projectaansturing, presentatie resultaten);
  • De juiste informatie toegankelijk en snel vindbaar maken;
  • Het verhogen van de klanttevredenheid en een verbeterde effici├źntie.

More by Meer biedt deze diensten uiteraard ook aan uw organisatie indien geen sprake is van een klantcontactcentrum, maar u wel te maken heeft met dienstverlening.